Home

Resepi Jus saleri epal hijau/cincau Enak 5 Langkah

Aneka Resepi Masakan Populer, Mudah dan Sedap.

Anda pernah cuba buat sendiri Resepi Jus saleri epal hijau/cincau di rumah? Jika tidak pernah, anda harus cuba resipi perkongsian ni. Sedap sangat! Malah hasilnya juga sangat lembut, segar dan yang paling penting, terjamin kebersihannya. Bila buat sendiri, anda boleh kawal penggunaan bahan pengawet dan juga MSG. Barulah boleh makan tanpa rasa ragu. Bahan Jus saleri epal hijau/cincau yang digunakan pun sangatlah mudah dan ringkas. Jadi, selamat mencuba!. Pernah dengar tentang jus peria katak dan epal hijau? Ini antara petua orang tua untuk menurunkan bacaan gula dalam darah. Bila sebut peria, mesti anda terbayangkan rasanya yang pahit kan.

Jus saleri epal hijau/cincau - resepipouler.com Walaubagaimanapun, epal hijau terdapat pelbagai khasiat dan nutrien yang memberi kesan positif kepada kesihatan. Layari www.doctoroncall.com untuk mengenali manfaatnya dengan lebih. wani hanya blender epal hijau saja tak campur dengan apa - apapun. ada resepi ada campur dengan asam boi lah. blender jus epal saja pun dah sedap nak kena rajinkan diri blend buah lain alasan Jus epal hijau. Madu sesudu atau ikut suka rasa.

5 Ingredients of Resepi Jus saleri epal hijau/cincau

Sebenarnya, mungkin ramai tak tahu bahawa cara membuat Jus saleri epal hijau/cincau ini tidak begitu sukar. Percaya atau tidak, anda boleh cuba menghasilkannya sendiri di rumah hanya dengan 5 bahan dan anda tak perlu bersusah payah membelinya di kedai lagi.

  1. Sedia 1 - biji epal*.
  2. Sedia 1/2 - cwn cincau disagat.
  3. Sedia 200 ml - air*.
  4. Sedia 1 batang - saleri*.
  5. Sedia - ais secukupnya.

Kesemua bahan di atas di blend bersama (kecuali madu). Epal tu blend dengan biji-biji sekali. Saya pernah terbaca bahawa biji epal mengandungi khasiat yang tinggi. Khasiat.co.id - Jus sawi hijau merupakan sebuah minuman jus yang telah dibuat dari sayur sawi.

5 Cara Penyediaan Jus saleri epal hijau/cincau

Dah ada 5 bahan di atas? Mari tengok cara membuat Jus saleri epal hijau/cincau pula. Simple saja cuma 5 langkah.

  1. Blend bahan yg bertanda*.
  2. Masukkan kedalam bekas....
  3. Masukkan cincau & kacau rata....
  4. Masukkan ais dah sedia dihidang๐Ÿ˜‹๐Ÿ˜‹๐Ÿ˜‹.
  5. Selamat mencuba๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š.

Sawi hijau merupakan sayuran yang telah dipercaya memiliki banyak kandungan yang sangatlah tinggi. Kemudian sayuran ini telah dipercaya memiliki banyak manfaat dan khasiat untuk kesehatan, salah. khasiat jus epal hijau. Murah Giler barang-barang ni Jom Tengok dulu !! Amalan menghidu epal dapat memperbaiki kapasiti peparu dan menenangkan fikiran. Boleh single layer or double layer D. ( Keladi, Bandung, jagung, Milo, hijau special).

Mudah saja, bukan? Bahan-bahan pun tak susah nak cari. Dengan perkongsian resepi Jus saleri epal hijau/cincau ini, mudah-mudahan lebih ramai yang dapat membuatnya sendiri di rumah. Mana tahu, mungkin ada yang dapat jana pendapatan tambahan sekaligus. Selamat mencuba!