Home

Cara Memasak Air Detox Herba Sedap 2 Langkah

Aneka Resepi Masakan Populer, Mudah dan Sedap.

Anda pernah cuba buat sendiri Resepi Air Detox Herba di rumah? Jika belum pernah, anda harus cuba resipi perkongsian ni. Sedap sangat! Malah hasilnya juga sangat lembut, segar dan yang paling penting, terjamin kebersihannya. Bila buat sendiri, anda boleh kawal penggunaan bahan pengawet dan juga MSG. Barulah boleh makan tanpa rasa ragu. Bahan Air Detox Herba yang digunakan pun sangatlah mudah dan ringkas. Jadi, selamat mencuba!.

Air Detox Herba - resepipouler.com

5 Ingredients of Resepi Air Detox Herba

Sebenarnya, mungkin ramai tak tahu bahawa cara membuat Air Detox Herba ini tidak begitu sukar. Percaya atau tidak, anda boleh cuba menghasilkannya sendiri di rumah hanya dengan 5 bahan dan anda tak perlu bersusah payah membelinya di kedai lagi.

  1. Sedia 1/2 - biji buah limau dihiris nipis.
  2. Sedia 1 batang - serai dihiris.
  3. Sedia 2 - inci halia dihiris.
  4. Sedia 300 - mlm air suam.
  5. Sedia 2 - teh gula perang(kalau Ada madu lebah gantikan dgn madu lebah).

2 Step by Step Air Detox Herba

Dah ada 5 bahan di atas? Mari tengok cara membuat Air Detox Herba pula. Simple saja cuma 2 langkah.

  1. Sediakan bahan2 seperti dlm gambar.
  2. Campurkan semua bahan2 kedalam air suam dan biar larut seketika...Air Detox Herbs #StyleAzaAaj is done...Hirisan halia tu elok kunyah2 kan sekali lagi lawas kembung perut boleh lega...Selamat mencuba💖😘.

Mudah saja, bukan? Bahan-bahan pun tak susah nak cari. Dengan perkongsian resepi Air Detox Herba ini, mudah-mudahan lebih ramai yang dapat membuatnya sendiri di rumah. Mana tahu, mungkin ada yang dapat jana pendapatan tambahan sekaligus. Selamat mencuba!