Home

Resepi Sirap Bandung Sepantas Kilat Enak 5 Bahan

Aneka Resepi Masakan Populer, Mudah dan Sedap.

Anda pernah cuba masak sendiri Resepi Sirap Bandung Sepantas Kilat di rumah? Jika belum pernah, anda harus cuba resipi perkongsian ni. Sedap sangat! Malah hasilnya juga sangat lembut, segar dan yang paling penting, terjamin kebersihannya. Bila buat sendiri, anda boleh kawal penggunaan bahan pengawet dan juga MSG. Barulah boleh makan tanpa rasa ragu. Bahan Sirap Bandung Sepantas Kilat yang digunakan pun sangatlah mudah dan ringkas. Jadi, selamat mencuba!. Selalunya air sirap antara menu popular setiap kali hari raya. Tapi, apa kata kita ubah sedikit air sirap anda itu. Mana tahu kalau kita hidang air sirap Tapi resipi yang nak dikongsikan kali ini bukan sirap bandung biasa je.

Sirap Bandung Sepantas Kilat - resepipouler.com Menyediakan berbagai macam atap sirap, mulai dari. Team Sepantas Kilat berpeluang lepak dengan Nabila Razali untuk tanya beberapa soalan, tak sangka, kelakar jugak Nabila ni. Siapa lagi artis yang korang nak masuk dalam Sepantas Kilat ni??

5 Bahan - Bahan Resepi Sirap Bandung Sepantas Kilat

Sebenarnya, mungkin ramai tak tahu bahawa cara membuat Sirap Bandung Sepantas Kilat ini tidak begitu sukar. Percaya atau tidak, anda boleh cuba menghasilkannya sendiri di rumah hanya dengan 5 bahan dan anda tak perlu bersusah payah membelinya di kedai lagi.

  1. Sedia 1 cawan - air suam.
  2. Sedia 3 sudu makan - Susu pekat.
  3. Sedia 2 - sudu pekat Sirap ros.
  4. Sedia 2 cawan - Air sejuk.
  5. Sedia - Ais.

Jangan lupa like dan subscribe youtube. Bandung, sirap bandung, or air bandung is a drink popular in Malaysia, Singapore and Brunei. Cahaya kilat dari kisi-kisi di puncak jendela membantu aku menemukan keberadaannya dan dia membimbing aku masuk. Badan kami berantuk saat dia menuntun aku ke tempat tidurnya dalam gelap.

2 Step by Step Sirap Bandung Sepantas Kilat

Dah ada 5 bahan di atas? Mari tengok cara membuat Sirap Bandung Sepantas Kilat pula. Simple saja cuma 2 langkah.

  1. Air panas ditambah Susu pekat. Kemudian masukkan Sirap Ros. Kacau sebati..
  2. Kemudian tambah air lagi ikut sesedap hati dan letakkan ais..

Ingin sekali aku merangkul tubuh empuknya tetapi aku takut dia marah. Meskipun demikian, warganet berspekulasi jika adegan tak sepantasnya itu dilakukan di sebuah hotel di kawasan Bandung, Jawa Barat. Dan sudah seharusnya kasus tersebut menjadi perhatian bebagai pihak, dan terlebih lagi adegan tersebut melibatkan anak-anak di bawah umur yang tak sepantasnya. Rasa nyaman dengan minuman sirap bandung soda yang nampak mudah tapi kalau tidak kena caranya boleh lain jadinya. Perlu mengacau segera susu pada ketika ini kerana tidak mahu menjadi tairu.

Mudah saja, bukan? Bahan-bahan pun tak susah nak cari. Dengan perkongsian resepi Sirap Bandung Sepantas Kilat ini, mudah-mudahan lebih ramai yang dapat membuatnya sendiri di rumah. Mana tahu, mungkin ada yang dapat jana pendapatan tambahan sekaligus. Selamat mencuba!