Home

Resepi Sprite Pudina Lemon Sedap 4 Bahan

Aneka Resepi Masakan Populer, Mudah dan Sedap.

Anda pernah cuba masak sendiri Resepi Sprite Pudina Lemon di rumah? Jika tidak pernah, anda harus cuba resipi perkongsian ni. Sedap sangat! Malah hasilnya juga sangat lembut, segar dan yang paling penting, terjamin kebersihannya. Bila buat sendiri, anda boleh kawal penggunaan bahan pengawet dan juga MSG. Barulah boleh makan tanpa rasa ragu. Bahan Sprite Pudina Lemon yang digunakan pun sangatlah mudah dan ringkas. Jadi, selamat mencuba!.

Sprite Pudina Lemon - resepipouler.com

4 Ingredients of Resepi Sprite Pudina Lemon

Sebenarnya, mungkin ramai tak tahu bahawa cara membuat Sprite Pudina Lemon ini tidak begitu sukar. Percaya atau tidak, anda boleh cuba menghasilkannya sendiri di rumah hanya dengan 4 bahan dan anda tak perlu bersusah payah membelinya di kedai lagi.

  1. Sedia 1 botol - Sprite saiz kecil (yang jual harga RM1 kat kedai tu🤭).
  2. Sedia 1/2 - biji lemon (dihiris nipis).
  3. Sedia 3 - pokok pudina (diambil daun).
  4. Sedia 1/2 cawan - ais kiub.

2 Step by Step Sprite Pudina Lemon

Dah ada 4 bahan di atas? Mari tengok cara membuat Sprite Pudina Lemon pula. Simple saja cuma 2 langkah.

  1. Masukkan kesemua bahan ke dalam gelas. Kacau sebati..
  2. Sedia untuk dihidangkan. Selamat mencuba 😋.

Mudah saja, bukan? Bahan-bahan pun tak susah nak cari. Dengan perkongsian resepi Sprite Pudina Lemon ini, mudah-mudahan lebih ramai yang dapat membuatnya sendiri di rumah. Mana tahu, mungkin ada yang dapat jana pendapatan tambahan sekaligus. Selamat mencuba!