Home

Cara Membuat Juicy Rose Lychee#Minuman#Maratonraya#mggu 2 Sedap 3 Langkah

Aneka Resepi Masakan Populer, Mudah dan Sedap.

Anda pernah cuba masak sendiri Resepi Juicy Rose Lychee#Minuman#Maratonraya#mggu 2 di rumah? Jika tidak pernah, anda harus cuba resipi perkongsian ni. Sedap sangat! Malah hasilnya juga sangat lembut, segar dan yang paling penting, terjamin kebersihannya. Bila buat sendiri, anda boleh kawal penggunaan bahan pengawet dan juga MSG. Barulah boleh makan tanpa rasa ragu. Bahan Juicy Rose Lychee#Minuman#Maratonraya#mggu 2 yang digunakan pun sangatlah mudah dan ringkas. Jadi, selamat mencuba!.

Juicy Rose Lychee#Minuman#Maratonraya#mggu 2 - resepipouler.com

6 Ingredients of Resepi Juicy Rose Lychee#Minuman#Maratonraya#mggu 2

Sebenarnya, mungkin ramai tak tahu bahawa cara membuat Juicy Rose Lychee#Minuman#Maratonraya#mggu 2 ini tidak begitu sukar. Percaya atau tidak, anda boleh cuba menghasilkannya sendiri di rumah hanya dengan 6 bahan dan anda tak perlu bersusah payah membelinya di kedai lagi.

  1. Sedia - Perisa campuran ros laici sunquick.
  2. Sedia - Krimer sejat cair.
  3. Sedia - Krimer pekat manis.
  4. Sedia - Nata de coco perisa laici.
  5. Sedia 1 tin - longan.
  6. Sedia - Ais batu.

3 Instructions Juicy Rose Lychee#Minuman#Maratonraya#mggu 2

Dah ada 6 bahan di atas? Mari tengok cara membuat Juicy Rose Lychee#Minuman#Maratonraya#mggu 2 pula. Simple saja cuma 3 langkah.

  1. Sediakan bhn2nya..
  2. Senang jer nak buat.Semuanya agak-agak yer.Tiada sukatan.Masuk ais batu,Tuang perisa ros laici sikit,tuang susu cair,bubuh susu pekat sikit(ikut manis yg suka ya)Kemudian,bubuh nata de coco, longan dlm tin dan sedikit airnya.Last tuang sikit lagi perisa ros laici tadi diatasnya..
  3. Tadaaa...sudah siap...nak minum kacau dulu yer..sdp sgt tau rasa dia..tak percaya korang cubalaa buat😂.

Mudah saja, bukan? Bahan-bahan pun tak susah nak cari. Dengan perkongsian resepi Juicy Rose Lychee#Minuman#Maratonraya#mggu 2 ini, mudah-mudahan lebih ramai yang dapat membuatnya sendiri di rumah. Mana tahu, mungkin ada yang dapat jana pendapatan tambahan sekaligus. Selamat mencuba!