Home

Resepi Jus Tembikai Susu Mudah 5 Langkah

Aneka Resepi Masakan Populer, Mudah dan Sedap.

Anda pernah cuba buat sendiri Resepi Jus Tembikai Susu di rumah? Jika belum pernah, anda harus cuba resipi perkongsian ni. Sedap sangat! Malah hasilnya juga sangat lembut, segar dan yang paling penting, terjamin kebersihannya. Bila buat sendiri, anda boleh kawal penggunaan bahan pengawet dan juga MSG. Barulah boleh makan tanpa rasa ragu. Bahan Jus Tembikai Susu yang digunakan pun sangatlah mudah dan ringkas. Jadi, selamat mencuba!. Rasa macam Summer pulak kat malaysia. hehe. Tembikai Susu Susu Pekat Manis Air. Ngentot cewek toket gede bulat cantik lagi,Bokep Tante Semok Mulus Toket Gede masakan tante girang,Remas Susu Bisyar Toket Gede,Bokep Pembantu Susu Gede,Abg manis susu montok.

Jus Tembikai Susu - resepipouler.com Air tembikai, air durian belanda dan air mangga. Selain buah tembikai, buah tembikai susu juga antara yang menjadi pilihan menu ketika berbuka puasa. Malah, ada yang memilih jus tembikai susu sebagai pilihan minuman ketika iftar.

4 Bahan - Bahan Resepi Jus Tembikai Susu

Sebenarnya, mungkin ramai tak tahu bahawa cara membuat Jus Tembikai Susu ini tidak begitu sukar. Percaya atau tidak, anda boleh cuba menghasilkannya sendiri di rumah hanya dengan 4 bahan dan anda tak perlu bersusah payah membelinya di kedai lagi.

  1. Sedia 700 gm - Tembikai dipotong dadu.
  2. Sedia 400 ml - Susu Rendah Lemak.
  3. Sedia 50 ml - Susu pekat manis.
  4. Sedia 200 gm - Ais batu.

Jus Tembikai campur susu yang mudah sedap dan menyegarkan๐Ÿ˜‹ โ€” ะกะผะพั‚ั€ะตั‚ัŒ ะฝะฐ imperiya.by. Jus Tembikai campur susu yang mudah sedap dan menyegarkan๐Ÿ˜‹. Watch & download Jus Tembikai Susu now! Do you want to watch and DOWNLOAD clips of your favourite episodes, TV and shows?

5 Cara Memasak Jus Tembikai Susu

Dah ada 4 bahan di atas? Mari tengok cara membuat Jus Tembikai Susu pula. Simple saja cuma 5 langkah.

  1. Sediakan bahan-bahan.
  2. Masukkan ke dalam pengisar, tembikai, ais, susu pekat manis, dan susu.
  3. Kisar sehingga halus, tuangkan ke dalam gelas dan hidangkan dengan segera..
  4. Nikmatilah ๐Ÿ˜‹๐Ÿ˜‹๐Ÿ˜‹๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜ Mudah sekali, enak sekali, sedap sekali.
  5. Selamat mencuba dan semoga bermanfaat ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜.

Love Korean drama, indomovie, TV, news and free online movies. ะŸะพั?ะปะตะดะฝะธะต ั‚ะฒะธั‚ั‹ ะพั‚ tembikai susu (@raisdaniell). ๐Ÿ‡ฒ๐Ÿ‡พ๐Ÿ‡ฉ๐Ÿ‡ช. tembikai susu ะ ะตั‚ะฒะธั‚ะฝัƒะป(ะฐ) Norman Said ๐Ÿ‡ฒ๐Ÿ‡พ. Tembikai Susu (bahasa Inggeris: honeydew melon) merupakan sejenis buah-buahan yang berasal dari Afrika Tengah. Ia berwarna putih dan manis, dan walaupun buah ini tidak sama popular dengan buah tembikai. Tuangkan dalam gelas kemudian hias atasnya dengan aiskrim Vanila dan tembikai susu yang. Jus campuran alpukat dengan susu kental manis menjadi tidak sehat dan bahkan berbahaya.

Mudah saja, bukan? Bahan-bahan pun tak susah nak cari. Dengan perkongsian resepi Jus Tembikai Susu ini, mudah-mudahan lebih ramai yang dapat membuatnya sendiri di rumah. Mana tahu, mungkin ada yang dapat jana pendapatan tambahan sekaligus. Selamat mencuba!