Home

Cara Membuat Jus tembikai susu Mudah 3 Langkah

Aneka Resepi Masakan Populer, Mudah dan Sedap.

Anda pernah cuba masak sendiri Resepi Jus tembikai susu di rumah? Jika tidak pernah, anda harus cuba resipi perkongsian ni. Sedap sangat! Malah hasilnya juga sangat lembut, segar dan yang paling penting, terjamin kebersihannya. Bila buat sendiri, anda boleh kawal penggunaan bahan pengawet dan juga MSG. Barulah boleh makan tanpa rasa ragu. Bahan Jus tembikai susu yang digunakan pun sangatlah mudah dan ringkas. Jadi, selamat mencuba!. Rasa macam Summer pulak kat malaysia. hehe. Tembikai Susu Susu Pekat Manis Air. Ngentot cewek toket gede bulat cantik lagi,Bokep Tante Semok Mulus Toket Gede masakan tante girang,Remas Susu Bisyar Toket Gede,Bokep Pembantu Susu Gede,Abg manis susu montok.

Jus tembikai susu - resepipouler.com Air tembikai, air durian belanda dan air mangga. Selain buah tembikai, buah tembikai susu juga antara yang menjadi pilihan menu ketika berbuka puasa. Malah, ada yang memilih jus tembikai susu sebagai pilihan minuman ketika iftar.

4 Bahan - Bahan Resepi Jus tembikai susu

Sebenarnya, mungkin ramai tak tahu bahawa cara membuat Jus tembikai susu ini tidak begitu sukar. Percaya atau tidak, anda boleh cuba menghasilkannya sendiri di rumah hanya dengan 4 bahan dan anda tak perlu bersusah payah membelinya di kedai lagi.

  1. Sedia - timun susu secukupnya.
  2. Sedia 3 - sudu besar susu pekat.
  3. Sedia - ais secukupnya.
  4. Sedia sedikit - air sejuk.

Jus Tembikai campur susu yang mudah sedap dan menyegarkan😋 — Смотреть на imperiya.by. Jus Tembikai campur susu yang mudah sedap dan menyegarkan😋. Watch & download Jus Tembikai Susu now! Do you want to watch and DOWNLOAD clips of your favourite episodes, TV and shows?

3 Step by Step Jus tembikai susu

Dah ada 4 bahan di atas? Mari tengok cara membuat Jus tembikai susu pula. Simple saja cuma 3 langkah.

  1. Masukkan timun susu ke dalam blender.
  2. Diikuti dengan susu, sedikit air sejuk dan ais. Blend semua sekali..
  3. Saya suka yang betul2 hncur buahnya. Ada yang suka kasar2 hancur je ikut la citarasa masing2. Selamat berbuka puasa semua..

Love Korean drama, indomovie, TV, news and free online movies. По?ледние твиты от tembikai susu (@raisdaniell). 🇲🇾🇩🇪. tembikai susu Ретвитнул(а) Norman Said 🇲🇾. Tembikai Susu (bahasa Inggeris: honeydew melon) merupakan sejenis buah-buahan yang berasal dari Afrika Tengah. Ia berwarna putih dan manis, dan walaupun buah ini tidak sama popular dengan buah tembikai. Tuangkan dalam gelas kemudian hias atasnya dengan aiskrim Vanila dan tembikai susu yang. Jus campuran alpukat dengan susu kental manis menjadi tidak sehat dan bahkan berbahaya.

Mudah saja, bukan? Bahan-bahan pun tak susah nak cari. Dengan perkongsian resepi Jus tembikai susu ini, mudah-mudahan lebih ramai yang dapat membuatnya sendiri di rumah. Mana tahu, mungkin ada yang dapat jana pendapatan tambahan sekaligus. Selamat mencuba!