Home

Cara Membuat Sandwich air fryer crunchy Sedap 5 Bahan

Aneka Resepi Masakan Populer, Mudah dan Sedap.

Anda pernah cuba masak sendiri Resepi Sandwich air fryer crunchy di rumah? Jika tidak pernah, anda harus cuba resipi perkongsian ni. Sedap sangat! Malah hasilnya juga sangat lembut, segar dan yang paling penting, terjamin kebersihannya. Bila buat sendiri, anda boleh kawal penggunaan bahan pengawet dan juga MSG. Barulah boleh makan tanpa rasa ragu. Bahan Sandwich air fryer crunchy yang digunakan pun sangatlah mudah dan ringkas. Jadi, selamat mencuba!. This easy Air Fryer recipe is perfect for your next game day party and makes enough delicious chicken sandwiches to feed a crowd. I love using my Air Fryer for making chicken! Chicken wings get super crispy without any added oil and chicken tenders get so tender and moist with a crunchy outside.

Sandwich air fryer crunchy - resepipouler.com Butter the outside of the bread for an extra crunchy toasted sandwich. Great with any type of cheese/ham/tomato combo. How to Make Grilled Cheese Sandwich in Air Fryer Video.

5 Bahan - Bahan Resepi Sandwich air fryer crunchy

Sebenarnya, mungkin ramai tak tahu bahawa cara membuat Sandwich air fryer crunchy ini tidak begitu sukar. Percaya atau tidak, anda boleh cuba menghasilkannya sendiri di rumah hanya dengan 5 bahan dan anda tak perlu bersusah payah membelinya di kedai lagi.

  1. Sedia 10 keping - roti sandwich.
  2. Sedia 5-7 batang - sosej.
  3. Sedia 5 keping - cheese.
  4. Sedia sedikit - sos cili.
  5. Sedia sedikit - butter.

Lay slices of good melting cheese in center of slices of bread. Close the sandwich and spread softened butter on outside of bread. Or spray with light olive oil spray. If your bread is really thin and light, it will fly off the sandwich from the circulating.

5 Cara Membuat Sandwich air fryer crunchy

Dah ada 5 bahan di atas? Mari tengok cara membuat Sandwich air fryer crunchy pula. Simple saja cuma 5 langkah.

  1. Sapu butter pada satu bahagian roti. Sapu dekat semua 10 keping tu ok..
  2. Potong sosej secara menyerong. Agak-agak cukup untuk semua roti tu ye hehe..
  3. Panaskan air fryer. Kemudian susun sosej atas roti. Dah susun, letakkan cheese. Letak dalam air fryer macam ni. Kalau ada redai dalam air fryer lagi senang nak angkat nanti..
  4. Masak selama 5-7 minit. Agak-agak perang atas tu, crunchy dah tu hehe..
  5. Dah siap! Tengok cheese dia cair, bahagian atas roti pun CRUNCHY uolllsss. Ok selamat mencubaaa. 😘.

Video Tutorial for Air Fryer Crunchy Five Spice Tofu. You can make this deliciously crunchy five spice tofu in three steps: dry the tofu, add the marinade and light coat of oil, and air fry! Love easy air fryer recipe ideas? Does anyone one know how to cook a grilled cheese and it be crispy & crunchy like at a lot of restaurants?? These air fryer chicken recipes are going to totally revamp your family dinners.

Mudah saja, bukan? Bahan-bahan pun tak susah nak cari. Dengan perkongsian resepi Sandwich air fryer crunchy ini, mudah-mudahan lebih ramai yang dapat membuatnya sendiri di rumah. Mana tahu, mungkin ada yang dapat jana pendapatan tambahan sekaligus. Selamat mencuba!