Home

Cara Memasak Kek marble coklat air frayer Sedap 7 Langkah

Aneka Resepi Masakan Populer, Mudah dan Sedap.

Anda pernah cuba buat sendiri Resepi Kek marble coklat air frayer di rumah? Jika tidak pernah, anda harus cuba resipi perkongsian ni. Sedap sangat! Malah hasilnya juga sangat lembut, segar dan yang paling penting, terjamin kebersihannya. Bila buat sendiri, anda boleh kawal penggunaan bahan pengawet dan juga MSG. Barulah boleh makan tanpa rasa ragu. Bahan Kek marble coklat air frayer yang digunakan pun sangatlah mudah dan ringkas. Jadi, selamat mencuba!. Kek Pisang Marble Choc Chip Airfryer Подробнее. Air Fryer Roti Durian - Durian Bread Подробнее. Kek coklat airfryer #airfryer #viral Подробнее.

Kek marble coklat air frayer - resepipouler.com Kali ni saya buat kek marble bakar pulak dengan menggunakan oven. Belang-belang koko tu boleh digantikan dengan warna dan perisa lain seperti pandan atau strawberi ikut kesukaan memasing ok. Memang lembut habis Kek Marble Oren Coklat.

7 Bahan - Bahan Resepi Kek marble coklat air frayer

Sebenarnya, mungkin ramai tak tahu bahawa cara membuat Kek marble coklat air frayer ini tidak begitu sukar. Percaya atau tidak, anda boleh cuba menghasilkannya sendiri di rumah hanya dengan 7 bahan dan anda tak perlu bersusah payah membelinya di kedai lagi.

  1. Sedia 110 gm - tepung naik sendiri.
  2. Sedia 100 gm - butter.
  3. Sedia 90 gm - gula.
  4. Sedia 3 - biji telur.
  5. Sedia 50 gm - coklat masakan.
  6. Sedia 3 - sudu besar susu pekat.
  7. Sedia 2 - penutup esen vanila.

Alhamdulillah, web kami semakin hari semakin mendapat tempat di hati pengunjung. Hari ini jom tengok resepi Kek Marble Oren Coklat. Kek Marble susu Moist Sukatan Cawan. Teringat zaman kecik saya dulu, mak saya suka beli kek marble yang dijual kat kedai.

7 Cara - Cara Kek marble coklat air frayer

Dah ada 7 bahan di atas? Mari tengok cara membuat Kek marble coklat air frayer pula. Simple saja cuma 7 langkah.

  1. Satukan butter dan gula. Pukul hingga kembang..
  2. Masukkan telur dan esen vanila dan susu..
  3. Masukkan tepung sedikit demi sedikit. Gaul hingga rata..
  4. Asingkan kepada 2 bahagian..
  5. Coklat Buat kaedah double boil. Atas coklat bawah air. Kacau hingga cair..
  6. Satu bahagian letakkan coklat masakan yang cair tadi. Pastikan dia masih suam..
  7. Kemudian masukkan kedalam loyang selang seli yang coklat dan yang putih. Sehingga habis. Corak2 kan sedikit. Masukkan kedalam air fryer selama 50 minit. Bakar 180 c. Boleh cucuk gunakan lidi untuk tengok dia da masak ke belum. Klu belum bakar lagi dalam 20 menit..

Bukan sahaja musim raya, kalau tak raya pun mak saya tetap beli kek marble dengan colour coklat dan kuning dia tu. Asalnya saya masa tu kan bebudak lagi, manalah. Мультипечь (Air Fryer). Це неймовірно зручний прилад з ручкою, що не нагрівається. Якість хороша, є антипригарне покриття. сподіваюся, що мультипіч прослужить мені довго, незважаючи на активне використання. Зазначу також, що дизайн у неї дуже сучасний та стильний, вона. Nampak macam sedap sangat kek coklat moist ni. Sebelum itu, sapukan marjerin pada loyang. Jangan lupa tutup. grid throw exhaust hood air fryer electric no oil fryer potato talea air fryer free oil rgb remote pairing fire mapl commercial fryer.

Mudah saja, bukan? Bahan-bahan pun tak susah nak cari. Dengan perkongsian resepi Kek marble coklat air frayer ini, mudah-mudahan lebih ramai yang dapat membuatnya sendiri di rumah. Mana tahu, mungkin ada yang dapat jana pendapatan tambahan sekaligus. Selamat mencuba!