Home

Resepi Sprite Pudina Lemon Sedap 4 Bahan

Aneka Resepi Masakan Populer, Mudah dan Sedap.

Anda pernah cuba buat sendiri Resepi Sprite Pudina Lemon di rumah? Jika belum pernah, anda harus cuba resipi perkongsian ni. Sedap sangat! Malah hasilnya juga sangat lembut, segar dan yang paling penting, terjamin kebersihannya. Bila buat sendiri, anda boleh kawal penggunaan bahan pengawet dan juga MSG. Barulah boleh makan tanpa rasa ragu. Bahan Sprite Pudina Lemon yang digunakan pun sangatlah mudah dan ringkas. Jadi, selamat mencuba!. Carbonated Water, High Fructose Corn Syrup, Citric Acid, Natural Flavors, Sodium Citrate, Sodium What'S In A Sprite? Inilah masanya untuk anda menunjukkan skill memasak dalam menyediakan juadah menyelerakan untuk seisi keluarga. Sprite quenches your thirst with its clean, crisp, lemon-lime taste.

Sprite Pudina Lemon - resepipouler.com Thogayal or thuvaiyal is a thick or coarsely ground chutney made in the Tamil Nadu cuisine. Ada Cara Baru Dalam Menikmati Sprite Waterlymon Terbaru, Minuman Soda Favorit. Lihat Resep Kekinian Alfacart Di Sini!

4 Ingredients of Resepi Sprite Pudina Lemon

Sebenarnya, mungkin ramai tak tahu bahawa cara membuat Sprite Pudina Lemon ini tidak begitu sukar. Percaya atau tidak, anda boleh cuba menghasilkannya sendiri di rumah hanya dengan 4 bahan dan anda tak perlu bersusah payah membelinya di kedai lagi.

  1. Sedia 1 botol - Sprite saiz kecil (yang jual harga RM1 kat kedai tu🤭).
  2. Sedia 1/2 - biji lemon (dihiris nipis).
  3. Sedia 3 - pokok pudina (diambil daun).
  4. Sedia 1/2 cawan - ais kiub.

Sprite Cranberry is a lemon-lime and cranberry flavored variation of Sprite. The flavor is sold only during the holiday season. Give this lip smacking Pudina Lehsun Laccha Paratha a try and serve it along with Punjabi Kadhi Pakora Recipe & Achari Paneer for a perfect weekend lunch or dinner. Lemon Mint Juice Recipe - Pudina Juice Recipe.

2 Cara Membuat Sprite Pudina Lemon

Dah ada 4 bahan di atas? Mari tengok cara membuat Sprite Pudina Lemon pula. Simple saja cuma 2 langkah.

  1. Masukkan kesemua bahan ke dalam gelas. Kacau sebati..
  2. Sedia untuk dihidangkan. Selamat mencuba 😋.

Delicious and refreshing mint lemon juice which taste super delicious during this hot summer days. At KFoods you can find Lemon or Pudina Ka Sharbat and all the urdu recipes in a very easiest way. I wish I was at my home now and cook and enjoy Lemon or Pudina Ka Sharbat recipe but I live in. My husband told me to prepare mint lemon juice after having this in a juice corner. I googled the recipe and found it very simple.

Mudah saja, bukan? Bahan-bahan pun tak susah nak cari. Dengan perkongsian resepi Sprite Pudina Lemon ini, mudah-mudahan lebih ramai yang dapat membuatnya sendiri di rumah. Mana tahu, mungkin ada yang dapat jana pendapatan tambahan sekaligus. Selamat mencuba!